„Fel kell tudni szabadítani az emberekben az energiát. És azt, hogy az emberek egy irányba tudjanak dolgozni. És elkötelezettek legyenek a cég irányába. Ha ők nem bíznak benne, akkor nagyon-nagyon nehéz közös eredményeket elérni.”
Zsoldos Miklós
Zsoldos Miklós a pécsi Janus Pannonius Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán diplomázott 1986-ban, majd a kereskedelemben szerzett szakmai tapasztalatot közgazdasági-számviteli osztályvezetőként. Ezt követően a Procter & Gamble csapatához csatlakozva értékesítési és nemzetközi régiós sales-marketing igazgatóként tevékenykedett. 1997-től a biztosítási szakmában folytatta pályafutását, először az Aegon Biztosító élet üzletágának értékesítési igazgatójaként. 2000-ben került az Union Biztosító élére, egy évtizeden át volt a vállalat elnök-vezérigazgatója. Miután az Union megvásárolta az Erste Biztosítót, az utóbbit a Felügyelő Bizottságon keresztül irányította. Egy hosszabb, Kaliforniában töltött szünet után nem tért többé vissza a biztosítási szakmába; 2013 óta gazdasági tanácsadással, tanácsadó cégek alapításával foglalkozik.
Az interjú olvasásához kérjük, kérvényezze regisztrációját a http://voices.tk.mta.hu/ oldalon. Regisztráció után az összes biztosítástörténeti interjút megtalálja a „Biztosítási Oral History Archívum" cím alatt.